دانلود فیلم مارجین کال Margin Call

حجم فایل: 980 مگابایت
IMDB امتیاز: 7.1
پسوند فایل: mkv
مدت : 1 ساعت و 43 دقیقه
کیفیت : 720
سال انتشار : 2011
زبان : دوبله فارسی

مارجین کال یا هشدار کمبود اعتبار مالی (به انگلیسی: Margin Call) نام فیلم درامی است که در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی جی. سی. چاندور ساخته شد. فیلم مارجین کال Margin Call موفق شد در رشتهٔ بهترین فیلم‌نامهٔ غیراقتباسی، نامزد جایزه اسکار شود.مارجین کال به شروع بحران اقتصادی سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ در ایالات متحده آمریکا می‌پردازد و یک دورهٔ ۳۶ ساعته از فعالیت‌های یک بانک مهم سرمایه‌گذاری در وال استریت را نشان می‌دهد.

مارجین کال داستان تیمی از آنالیزگران مالی

مارجین کال داستان تیمی از آنالیزگران مالی و مدیران یک شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ را روایت می‌کند که هنگامی که آن‌ها متوجه می‌شوند که بازار اقتصادی در حال فروپاشی است و معاملات شرکت آن‌ها به خطر افتاده است، تصمیمات سختی را باید بگیرند. این فیلم به واقعیت‌های تاریخی این بحران مالی پرداخته و مسائلی راجع به قدرت، فساد مالی، و اخلاق در محیط‌های مالی را مطرح می‌کند.

بازیگران اصلی این فیلم شامل کهنه‌کارهای هالیوودی مانند کوین سپیسی، جرمی آیرونز، دمی مور، و استنلی توچی است. “مارجین کال” به دلیل بازیگری قوی، فیلم‌نامه عالی و موضوع جذابش توانست نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند و به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های مرتبط با بحران مالی سال ۲۰۰۸ شناخته شد.

خدمات بیت دیت

بیت دیت لوگو

BitDate VIP

دوره

دوره آموزشی